[DX] Juhannuskisa, kunniaa luvassa!!!

Ryppäänpä tästä pienen ex tempore -juhannuskisan.

Kilpailumateriaali eli audioklippi tämän linkin takana:
*****VAIN OSALLISTUJILLE*****

Klippi liittyy taannoiseen [FM] MS-aiheiseen ketjuun sekä musiikin tunnistamiseen.

Jos haluat osallistua juhannuksen pikakisaan, lähetä minulle yksityismeili.
Saat vastauspostissa linkin sekä kilpailutehtävät, noin 5-8 kysymystä.

Vastausaika päättyy sunnuntaina 22.6.2014 kello 23:59.59 SUOMEN KESÄAIKAA.
lähetä siis vastauksesi meilitse minulle em. ajankohtaan mennessä.

Osallistujien kesken arvon hermoja raastavan eteerisen esinepalkinnon, eli jotain sangen mitätöntä.

Paras vastaaja, luonnottomasti saa julkisen kunniamaininnan.

73, IS