Re: [DX] MS ja FM-tilastot

Hienoa IS noista MS- jutuista! =)
Miekin otan kohta todella kovasti kantaa, eli... niin monesta mansikasta kanta otettava...
Mutta tÃssà ruokailun ja muutamien viinilasillisien jÃlkeen toivotan myÃs kaikille hyvÃà juhannusta.
TÃÃllà pohjoisessa tuo ES- homma on jÃlleen ollut aika hapuilua minulta, mutta josko tÃmà tÃstÃ.
Eli kovin monelle kelipÃivÃlle en ole ehtinyt..., tai olen nukkunut ne.

t. Hailuodossa Nyyti- kissansa kanssa kaksin juhannusta viettÃvà MNi