Re: [DX] Antennit ylös!

Täytyyhän näitä konsteja taas tulevan kesäloman ratoksi (ja vakuutusyhtiön harmiksi) kokeilla. Pieniä "asennuksia" olen tehnyt naruun kiinnitetyn heittopainon avulla. Painona on ollut milloin mikäkin, mihin on saanut narun kiinni. Valitettavasti olen huono heittämään, joten saavutettu korkeus on jäänyt aina vaatimattomaksi. Menetelmän vaarana on se, että puntti oksan yli mentyään heilahtaa narunsa varassa kuin heiluri ja pyrkii osumaan joko heittäjää tai yleisön edustajaa päähän. On myös mahdollista että paino ei tule alas lainkaan, vaan juuttuu naruineen johonkin oksanhaaraan.

73 de JTS

- - -