Re: [DX] Wanhoja ääninäytteitä ja idejä

9. huhtikuuta 2014 11.29 Risto H <risto.harjula@xxxxxx> kirjoitti:
MediaFire

Olen itse tarkoituksella karttanut pilvipalvelimia. Koskaan ei tiedä, milloin FBI tulee käymään, Kim Dotcom talutetaan pois käsiraudoissa ja kaikki tallennettu data tuhotaan, kun firma ei ole enää maksamassa laskujaan,

Soundcloud olisi muuten täydellisesti tarkoitukseen sopiva, mutta siellä tilarajoitusta ei lasketa megatavuissa, vaan minuuteissa, mikä on dx-mielessä täydellisen älytöntä. Siellä tila kuluukin pian loppuun. Kun on upannut 40-minuuttisen pätkän Turbomixiä ja muita roiskeita, niin palvelin ilmoittaa että tililläsi on enää 67 minuuttia vapaata tilaa. Väliaikaiseen tallettamiseen se käy, kokoelman sijoituspaikaksi siitä ei oikein ole.

73's JLN