Re: [DX] Jakkaralooppi ja maaginen lattia

Re: [DX] Jakkaralooppi ja maaginen lattia

Huushollit ovat täynnään suppeita sähkömagneettisia kenttiä sun muita indultiivisia silmukoita.

Maadoitusvinkki:
Maadoitettu pistotulppa, jonka pelkästään suojamaahan liittää maapiuhan vastaanottimelle. Jos haluaa minimoida tälliriskin, voi pistotulpasta poistaa tahi katkoa varsinaiset pistmet.

Tuota konstia olen käyttänyt ensivaiheen eli pikamaana, kun olen talvella raahannut radion jonnekin, missä ei ole metallista vesijohtoa tms. saatavilla, ja maakin [ulkona siis] on umpijäässä.

73, IS