[DX] TiivistelmiÃ, osa 1

Ajattelin, ettà en hyvÃksykÃÃn noita kaikkia emaileja vaan tiivistÃÃn kuuman keskustelun yhteen mailiin. NÃin ihmisten ei tarvitse lukea kaikkia erillisinÃ, vaan voivat lopettaa lukekemisen ja deletoida tÃmÃnkin. Ne joita kiinnostaa... lukekaa eteenpÃin.

DX aiheiset jutut toki tulevat erillisinà lÃpi.

----

AHE:

PÃÃllekirjoitustoiminto oli pilannut jÃlleen muutamia lauseistani vaikeaselkoisimmaksi kuin oli tarkoitus. Korjaan niistà viimeisen.

po. Noiden kahden piinaavan kappaleen jÃlkeen toivotan vielà mità parasta jatkoa SDXL:n toimijoille ja koko jÃsenistÃlle.

Terveisin,

T: AHE

PS. Kun yritysmaailmassa asiat "hoidetaan" kutsumalla ulkopuolisia
konsultteja hoitamaan tulehtuneet tilanteet, niin ehkà me dx-maailmassa
onnistuisimme kuitenkin ihan itse keskustelemalla parantamaan tilanteen.
ÂToivoisin mahdollisimman monen dx-kuuntelijan saapuvan syksyn
kesÃkokoukseen- jopa niin, ettà harvemminkin kÃyvÃt uskaltautuisivat
mukaan. Kesiksessà voisi pitkin viikonloppua jÃrjestÃà yhteistilaisuuksi
Â"nuotiopiirejÃ", joissa oikeasti positiivisen kautta haettaisiin
dx-kuuntelun parhaita puolia ja kÃytÃntÃjÃ- marjapusssin heittoa niin,
ettà hiljaisimmatkin saisivat sanoa ajatuksiaan ja innostuksen
lÃhteitÃÃn, mità dx-uralle on sattunut tai miten dx-kuuntelu tulee
kehittymÃÃn. Ehkà pÃivÃn ohjelmassakin voisi olla lyhyità 5 minuutin
puheenvuoroja, jossa kuuntelijat voisivat kertoa heille tÃrkeitÃ
asioista?

----

HAT:

VOI HERRANEN AIKA! Eikà moderaattori jo voisi pikkuhiljaa puuttua asiaan! Haloo???

Laittaisin dx-listan rankalle moderoinnille seuraavaksi 72 tunniksi (eikà mihinkÃÃn puskuriin), noin alkajaisiksi. -Lienee turha toivo?

73s de HAT

---

MNI:

"ÂÂÂ Jonkinlainen pyhÃn suuttumuksen ilmapiiri, joka nyt on noussut esiin
esim. ÃÃnestyksissà mielestÃÃn voitolle pÃÃsseiden tai tÃrkeiden postien
haltijoiden keskuudessa (itse otan suurta etÃisyyttà kaikkiin nÃihin
kysymyksiin ja koko tÃhÃn politikointiin) huolestuttaa minua enemmÃn
kuin ne asiat, joista nyt suuttuneet ovat tuohduksissaan. Se ilmapiiri ei
ole liberaalia" kirjoitti HF.

Olen tÃsmÃlleen samaa mieltÃ.

t. MNi

Ja vielà vika pointti, ÃlkÃà ymmÃrtÃkà viestiÃni vÃÃrin.
Kaikkien muiden tapaan myÃs minun on tÃytynyt oppia tyÃssÃni ja elÃmÃssÃni
se, ettà plussia, miinuksia ja neutraaleja tulee kohdella samanarvoisesti.
Kas kun lÃhtÃkohtana ovat omat tuntemukset, vaikka toinenkin saattaa
viestittÃÃ tiedostamattaan juuri samaa, eli negatiiviset tai positiiviset
ja neutraalit tunteet voivat saada kaikupohjaa toisesta.
Silloin tunne on molemminpuolinen, ja kun kaksi ihmistà mukana, tunne lie
myÃs kaksinkertainen?
Niin rakkaudessa kuin muussakin.
TÃmà tÃstà vain omien kokemuksieni pohjalta.
Kaikenmaailman konsulentit, kouluttajat ja elÃmÃntapaohjaajat ym lie
toista mieltÃ.
En heità ole ikinà lukenut, tyÃssÃnikin sain tarpeeksi...

MNi

"tÃydellisten, tÃydellistà ja virheetÃntà tekstià kirjoittavien ja
muutenkin virheità tekemÃttÃmien herrojen Niiranen ja Forsblom ansiosta
pÃÃsee Suomen DX-Liitto uusin voimin uuteen nousuun." kirjoitti RV.
Jokainen tekee nopeasti kirjoitusvirheità ja paljon, niin sinÃkin.
Se ei nopeassa viestityksessà ole kaiken mitta.

Todella hienoa, olen tuon kÃsityksesi (minusta tulkintasi vÃÃrin) pÃÃssyt
siten koko Suomen DX- historiaan.
Eli olin toinen niistÃ, joka raunioitti koko Suomen DX-Liiton!
Eli kaksiko siihen vain tarvittiin?
Huoks, jÃrki kÃteen nyt arvon DX- herrat.
Loanheittoa en ikinà ole harrastanut, huumoria kyllÃkin.
Mutta jos sekin oli liikaa.
Sanoisinpa, ettà huumorijutuni eiliseltà ovat saanet jo sellaiset
mittasuhteet, ettei sana naurettava enÃÃ riitÃ.
Voi vaan syvÃÃn huokaista.

Mielenkiintoista, Suomen DX- Liiton lopulta raunioitti ja revitti
kappaleiksi vain kaksi jÃsentÃ.
NÃinkÃhÃn oli...

t. MNi