[DX] Plussat ja miinukset ja neutraali

Tervehdys.

Ihmiset ovat ihmisiä, ja kaikki siinä suhteessa olemme samanlaisia.
Jokainen ihminen toisen ihmisen tavatessaan muodostaa hänestä jo tiedostamattaan tunteisiin (ei ehken järkeen) pohjautuvan mielikuvan, joka on joko + tai - tai neutraali.
Sille ei voi mitään.

Samoin jos on kirjoitellut lukuisilla keskustelupalstoilla (kuten minä), voi jo teksteistä välittömästi tulla samanlainen tiedostamaton suhtautuminen vastapuoleen, joko + tai - tai neutraali.
Keskusteluissakin voi tuo tunnelatautuminen ja suhtautuminen liukua neutraalista kumpaan puoleen tahansa, tai joskus jopa miinuksesta täysin plussaan.

Olen koko DX- urani kunnioittanut RV:n toimintaa ja kykyä olla mukana kerhomme/ liittomme toiminnassa.
Minulle on jo alun alkaen muodostunut hänestä mielikuva +. joten hieman olen ikävissäni siitä, ettei huumorini pure häneen.
Mutta mielikuvani on edelleen + hyvä RV, se ei ikinä ole mennyt edes neutraaliin tai jopa tasolle -.
Sitäkö silti haluat minusta uskoa ja muillekin uskotella?
Minusta se on ikävää.

Olen kerran tavannut sinut kunnioitettu herra RV henkilökohtaisesti.
Se oli kevättalvella 1989, kun iloisena kannoin kasetin HDXK:n kerhoiltaan sisältäen Radio Mam:n lähetyksestä pätkän ja kuulutuksen.
Tuo guatemalalainen oli  minulle elämäni tapaus, kuulin sen Helsingin Jollaksessa Grundig Satellitilla ja 90 metrin lounaislangalla.
Kuskasit minut kunnioitettu RV autollasi Hesan keskustaan puhuen koko ajan tärkeästä asiastasi lentopallosta.

Käsityksesi sinusta ei koskaan ole muuttunut, olet aina ollut +.
Miksi siis luulet, että julkisesti huumoriksi tarkoittamani jutut olisivat merkinneet sitä, että käsitykseni sinusta olisi neutraalin kautta muuttunut miinukselle?
Tuo on minusta käsittämätöntä.

Omasta puolestani toivon (jo mielenrauhasi vuoksi), ettet ajattele minusta niin, vaikka huumorintajumme näemmä erilaiset.

Anteeksi en pyydä, koska minulla ei ole mitään anteeksi pyydettävä.
Koska tieten en ole tehnyt mitään, josta anteeksi täytyisi pyytää.

Tämä minun osaltani nyt lopullisesti tässä.
Muut saavat revitellä sanoista ja sanamuodoista mitä tahansa kuvittelevat.

t. MNi