----Alkuperäinen viesti----
Lähettäjä: moukeri.niiranen@xxxxxxxxx
Päivämäärä: 17.3.2014 13:33
Vastaanottaja: "Suomalaisten DX-lista"<dx@xxxxxxxxxxxxxxxx>
Aihe: Re: [DX] CID ja nyyh...

No sen verran vanhan muisti riittää, etten osannut tuolloin laittaa metrimääriä jostain aukion keskellä nököttävästä puusta. ;))
Eli osoite oli ihan toinen, muistaakseni kuoreeni tuli joku Apartado ja numerot perään.

Kiitos KTU hauskasta jutusta. =)
Näin ne DX- aemien osoitteet ovat mielenkiintoisia.

Nyt viestieni määrä 5/3 kun kolmesta mun piti lopettaa. =(
Ehken sitten helpottaa kun suljen koko rakkineen.

t. MNi

Alpo Heinonen

Tutkijantie 12 A1

FI-96900 SAARENKYLÄ