Re: [DX] Pistelaskenta ja kimpparaportointi

Re: [DX] Pistelaskenta ja kimpparaportointi

Ja tämä viestini kaikkineen EI OLE Jyrkille!!!

t. MNI

5. maaliskuuta 2014 15.37 Markku Niiranen <moukeri.niiranen@xxxxxxxxx> kirjoitti:
Lienee näemmä tullut joillekin viesteistäni epäselvyyksiä.
Kun kirjoitin verifiointien allekirjoituksien suhteen "sentään omakätinen" en toki tarkoittanut itseäni.
Joillekin taisi tulla sellainen käsitys.
Ja yksityisviesteistä nyt piste, kiitos, vikaan menee. =(
Ja tuosta omakätisestä nimikirjoituksesta Country Radion suhteen en saa selkoa vieläkään.
Oli kuka oli...
Iberialaisten ja lattareiden suhteen vieläkin hankalampi.
Nimikirjoitukset (ehken tarkoituksellisesti!) aika lennokkaita kera mahtavien koukeroiden.
Onhan se hienoa, laittaa jopa 5-6cm laajuisia koukeroita nimikirjoitukseen.
Jos muuten ei päde niin tuolla. =))
En halua olla ilkeä..
Mieleeni vain tuli...

t. MNi