Re: [DX] Horizon FM 5780 Kanarialta tai sitten ei

Re: [DX] Horizon FM 5780 Kanarialta tai sitten ei

Kyllä se taitaa Horizon FM ohjelmaa olla nytkin. Tuossa kirjoitin että Laser Hot Hits ei taida nyt lähettää, olin väärässä, sillä kuuluu nyt taajuudella 4026kHz, oli poissa muutaman viikon.

Tänään alkoi täällä kuulumaan n. kello 17.00 UTC tienoilla tai hieman
aiemmin, noin tuntia aiemmin ei kuulunut, mutta olin pois
kuuntelupaikalta välillä. Voi nyt olla Radio Atlantis ohjelmaa, mutta
varmaa ID:tä en kuullut, Atlantis kuitenkin mainittiin.
Teho ei välttämättä enään ole 75W, onhan kertonut rakentavansa uutta
1,1kW PEP pääteastetta.
Toisaalta Laser Hot Hits ei taida nyt lähettää millään lähettimellä,
joten jos Irlannista, niin lähetin voi hyvinkin olla tässä käytössä.

---
avast! Antivirus käynnissä, joten tässä sähköpostiviestissä ei ole viruksia tai haittaohjelmia.