Re: [DX] DX-kuuntelu ja olympialaiset

Muita paljon myöhemmin kehiin tulleena ihmettelen, mikä se vika loppupeleissä nauharankissa taannoin oli, muu kuin osallistujien vähyys. Muistelen vanhoja lehtiä joskus selanneena osallistujia olleen alle 10 kpl. Jos samalta aukeamalta lukija näkee maanosittain eriteltynä kuuntelijan tulokset QSL-pisteinä ja nauhapisteinä, en näe valitettavasti eroa uuteen ehdotukseesi. Harmi vain, että tarjotut mahdollisuudet eivät ihmisiä houkuta. Ehkä sitten onkin niin, että QSL:ää parempaa ei ole? Myönnän itsekin, että vaikka uuden aseman kuuleminenkin on jo yksinään hieno juttu, vasta QSL vie homman loppuun omalta osaltani.

73 JMN

Date: Wed, 19 Feb 2014 16:17:29 +0200
From: alpo.heinonen@xxxxxxxxxx
To: dx@xxxxxxxxxxxxxxxx
Subject: Re: [DX] DX-kuuntelu ja olympialaiset

No ei toiminut- nauharankki oli samoin eriytetty QSL-rankista, jolloin se ei tietenkään kiinnosta ketään (tuon ymmärrykseen ei paljoa tarvita).

Mutta enpä jaksa tästä enempää "lämpimikseni" kirjoitella.  Olen asiani jo kertonut.

Ja kirjoitan kaiken omana itsenäni aina- virkatrehtävästä tai asemasta riippumatta- "minun ajatuksiani ei vangita voi"

Asia osaltani loppuunkaluttu.

73' AHE