Re: [DX] Jersey Boys

Mukavaa, jos musikaali oli mukava kokemus.

Mutta perustelisitko paria seikka, kiitos:

At 03:49 13.2.2014, JMS wrote:
<<<<<2. Pisteitä laskevia ja kusilleja ilmoittavia sällejä on tässä maassa muutama kymmenen. Likimain puolet heistä katoaa kohta palstoilta.>>>>

MIHIN TAI miksi heistä kohta puolet katoaa? Minkälainen aikaraja on tuo "kohta"? Katoavatko he protestoiden vai kenties jopa luonnollisesti tahi luonnottomasti kuollen?