Re: [DX] kimppa arvot

Kannattaisi muistaa, että jos VLF/LF/MF/HF-bandeilla kuuluva kehitys ei sammuta Suomen DX-Liittoa tarpeeksi nopeasti, meillä on valta tehdä se myös ihan itse. Jopa tahattomasti ja yleistä hyvää tarkoittaen.

En usko että minkäänlaisilla uusilla sääntökeksinnöillä saadaan uusia jäseniä, ehkä ei ole tarkoituskaan. Sen sijaan voidaan kyllä vieraannuttaa loputkin aktiivijäsenet, vaikka sekään ei olisi ollut tarkoitus.

JSA:n kirjoituksen loppulauseessa on mielestäni hyvä tiivistelmä:
> Tuntuu niin turhanaikaiselta "periaatteistani en luovu" touhulta,
> joka on enemmän repivää kuin rakentavaa.

73 de JTS

P.S. (Propfire) SF:191, A:9, K:0, SSN:223
- - -