[DX] DX-asiaa: M: Palstar R30CC

Minulla on Palstar R30CC-liikennevastaanotin, jota on vÃhÃn laitettu;
sisÃlle on asennettu paristot (edellyttÃÃ ruuvimeisselihommia,
minimaalinen vaivannÃkÃ) ja rakensin siihen kuulokevÃlijohdon, jonka
vÃlijohdon funktio on se, ettà sen avulla voi kuunnella
eurooppalaisella kuulokeplugilla Palstaria, jossa on amerikkalainen
tuumamittainen (1/4") kuulokeplugi.

Palstarin ovh. on muistaakseni maahantuojalla noin 900 EUR; jos
jotakuta kuuntelijaa kiinnostaa, niin myisin sen EUR 700 hintaan
kuulokejohtoineen pÃivineen. Tarjotakin saa!

Myynnin syy on se, ettà minulla on 2 liikkaria ja useita
maailmanradioita, tÃmà Palstar joutaa myydà kaverille vÃhÃn ovh:ta
halvempaan hintaan.

Terveisin, ja hyvÃÃ DX-onnea, Dr Antti J Ylikoski
(kyllÃ, minulla on nykyÃÃn tohtorin titteli)
Hiittistenkuja 5 B 11
00300 HELSINKI

puh. 040 592 91 79
antti.ylikoski@xxxxxxxxxxxxxxx

PS. Saanko pÃÃstà tÃlle postituslistalle mukaan?