Re: [DX] Radio Luxy - old times

Jee, pitihÃn tuo BBC Radio Scotlandin juttu kuunnella, vaikka musiikkikappaleet mulle hiukka oudompia...
PAITSI se vika, josta kuului vaan lyhyt pÃtkÃ, kappas Blondien "Atomic." =)
Sen tunnistaa jo kitaran alkusekunneista, ja on mulla yhdellà kasetilla, jossa pitÃisi olla myÃs muut Blondien parhaat.
Mie pidin/ pidÃn moisista.

Kuuntelitko IS myÃs BBC Radio 1:n musiikkilÃhetyksià keskipitkillÃ?
Siellà oli yksi ohjelma, jonka juontaja sirkuttavaÃÃninen Janice Long (taitaa olla 2:n puolella nykyisin?).
Kuului mukavasti, ja ÃÃnittelin moista ohjelmaa taajuudelta 1086 kHz vuonna 1986.
Eli kaappieni kÃtkÃistà lÃytyy moinen kasetti.

t. MNi