Re: [DX] YLE/Digita verifiointiapua kysellään

Re: [DX] YLE/Digita verifiointiapua kysellään

Moi kansalaiset;

Raimo Mäkelän eeemeli on raimo.makela@xxxxxxx

Joskus muinaisina aikoina YLE palkkasi opiskelijoita tähän QSL-puuhaan, mm.
Tom Erik on nuorena miehenä hoidellut näitä askareita, kun tämä maa oli
vielä köyhä ja kaiketi YLE  jonkinlaisissa varoissaan taantumuksen eli
analogisen viestinnän mustina aikoina. Klassinen karttakortti lienee kaunein
versio, siitähän voi tulostaa uuden, väreiltään parannellun version ja
lähettää sähköpostina tai printata nipun kortteja muutaman sentin
kappalehintaan. QSL:n voi saaja sitten tulostaa itselleen vaikkapa
lähimmässä valokuvaliikkeessä tai lähettää lähimmälle väriprintterille (jos
ei ole omaa, viisasta). Näin voi somistaa myös tylsät eemeli-QSL:t,
logojahan on internetissä tuhottomasti, näyttää jopa siltä, että käytyäni
jonkin aseman kotisivulla, minulle on kuvatiedostoon automaattisesti
pätkähtänyt kai kiitoksena käynnistä upea logo, viimeksi La Preciosa 1470.
Jospa alkaisimmekin kilpailla kansioiden tyylikkyydellä, ei niinkään QSLien
määrällä?

73  SSS