From: dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx [mailto:dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx] On Behalf Of Jyrki Hytönen
Sent: 26. marraskuuta 2007 8:14
To: Suomalaisten DX-lista
Subject: Re: [DX] SDR huomioitava rankissa?

Olen silloin tällöin kuunnellut, mm. peditioneilla kahdella radiolla.
Vaihtokytkimen avulla voi nopeasti vaihtaa kuulokkeisiin tulevan signaalin tulemaan kummasta radiosta hyvänsä...vaikka sekunnin välein.
Siis kahdella radiolla kuuntelu on vielä luomukuuntelua?
Luomukuuntelu voisi onnistua vielä kolmella, mutta ei ehkä neljällä radiolla? :-) 73's jhy