[DX] Asiaa Uruguaysta?

Vielä (vaikkei enää kovin kauan tästä aiheesta: yritämme toki itse kukin pitää raportoinnin moraalimme hanskassa olematta tosikkoja); jos Tuomo on kuullut saman aseman kuin minä, niin siinähän olisi sitten pitänyt olla sitä asiaa Uruguaysta pitkän aikaa, mutta tiedämme vain hänen kuulemansa idin, jota en epäile. Oliko siellä ohjelmaa Uruguaysta? Minun asemallani oli. Sitä paitsi aina voi olla myös asemien feidailua, ehkä olikin, mutta Uruguay oli kantava idea valtaosassa  minun kuulemastani vajaan puolen tunnin ohjelmasta, jonka kuuluvuus toki vaihteli.
                73's HF