Re: [DX] Fw: Degen 1103?

Moro!

Värkki tuntuu olevan aika tuntematon.... niin minullekin, mutta on pikaisen nettitsekin perusteella kieltämättä kiinnostavan oloinen luokassaan, esim.: http://www.radioscanner.ru/receivers/review/degen1103_eng.html

Siis pätevän oloinen reissuradio. Tosin RDS:ää ei mainita spekseissä, mikä on ULA-tarkkailua ajatellen selvä miinus.

Saksasta voisi tosiaan saada nopsastikin. "Ajallisesti rajoitettu aletarjous" on näemmä 119 e + lähetyskulut 14,5 e.

Radioamatööri taas toteaa näin: Ihan halvimmissa maailmanradioissa ei SSB:tä ole, mutta noin 100 euron hintaluokasta ylöspäin radioista tämäkin ominaisuus alkaa löytyä. Itse hommasin taannoin eBay:n kautta Kiinasta Degen DE-1103 -radion, jolla SSB:tä ja CW:tä pystyy jo kohtalaisen hyvin kuuntelemaan. Hintaa taisi tulla postikuluineen hitusen yli 50 EUR.  => Kukapa järjestäisi yhteishankinnan Kiinasta...? :)

Toki Sangeanin valikoimassakin on kelpo laitteita. Radiomaailmaan testi Degenistä ja jopa vertailu Sangeani(e)n kanssa olisi hieno homma, kellä tietoa on...

73 JVH