[DX] Myytävänä Sony

Myynnissä olisi aivan uutta vastaava, hopean värinen HI-MD Sony MZ-RH10.

Lisätietoja: http://www.minidisc.org/part_Sony_MZ-M100+RH10.html

Laitteessa ei ole naarmun naarmua. Ei ole milloinkaan käynyt ulkona, eikä taskussa. Käyttötunteja arviolta 10 !! Ostettu verkkokauppa.com:ista kesällä 2006. Vastaavan kuntoista et löydä mistään !!

Laitteeseen löytyy aivan kaikki alkuperäiset kamat, johdot, laturi, vakio akun lisäksi erillinen patterikotelo, pehmeä pussi,suomenkieliset ohjeet ja cd. Koko paketi tehtaan myyntipakkauksessa / laatikossa. Ja yksi levy.

Myynnin syy on se, että minulla on kaksi Sonyn tavallista MD-dekkiä ja ne sopivat minun käyttööni paremmin.

Ja hintaa olisi 190 e + postikulut.  Rahat tililleni ja sitten paketti lähtee. Noutaakin tietenkin saa.

TSM
Teijo Mäenpää  p. 044-5171 012
Säkylä