[DX] Sangean ja preselektori

Ostin viime talvena Teneriffalta Sangean ATS 909:n, joka siellä oli
huomattavasti halvempi kuin Suomessa. Tähän saakka se on ollut lähinnä
kaapissa, mutta nyt loman aikaan olen sitä kokeillut. Se on
osoittautunut yllättävän hyväksi radioksi, mutta ehdoton edellytys on
preselektorin käyttö. Olen ajatellut käyttää Sangeania kakkosradiona
syksyn toivottavasti kovilla keleillä, mutta kun ei ole kuin yksi
preselektori. Olisiko kellään ylimääräistä, josta voisi kohtuuhintaan
luopua?
Vastaukset sähköpostilla: pekka.hakala@xxxxxxxx

PEH, Jämsänkoski