Re: [DX] Kp Indeksit ja Es kelit

Hei

mielenkiintoinen analyysi.
	a) Kp on huono indeksi, koska se on logaritiminen ja siis tasoittava
ja epäherkkä.
	b) A-indeksi on enemmän verrannollinen magneettikenttään
	c) kuten Väiski totesi, enemmän paikalliset indeksit (ja edelleen A)
voisi olla mielenkiintoisempi
	d) Voisiko useamman edeltävän päivän keskiarvo olla kiinnostava.
MW:llähän paras korrelaatio NA-kelien ja magn. aktiivisuuden kanssa oli
kolmen edellisen vuorokauden keskiarvoon (jonka siis oli oltava
matala),

kesäterveisin

SEH

  Moi,