-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx [mailto:dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx] Puolesta Risto Kotalampi
Lähetetty: 26. toukokuuta 2007 21:38
Vastaanottaja: Suomalaisten DX-lista
Aihe: Re: [DX] Loki: 24.05.2007

Hei,

Mitään ei ole muutettu vuosiin koodissa. Kun laitan tuossa yhteenvedossa olleet ajat ja teen haun ohjeiden mukaan, saan täsmälleen samat lokaukset. Huomaa, että yhteenvedon ajanjakso on 17.5.-24.5., ei mainitsemasi 20.-25.5. Muista myös, että kun laitat hakuehdoksi "lisätty jälkeen" tai "lisätty ennen", se tarkistaa lokauksen lisäysajan, ei kuulumisaikaa. Kuuntelupäiviä voi hakea toiminnoilla "Valitse päivä (min)" ja "Valitse päivä (max)".

Ilman tarkempaa esimerkkiä siitä, mikä lokauksista ei tule näkyviin ja mitä tarkalleen annat kuhunkin hakukenttään ja millä tunnuksella, en pysty tarkemmin tsekkaammaan, missä virhe on tapahtunut.

73!

Risto

THE INFORMATION IN THIS ARTICLE IS FREE. It may be copied, distributed and/or modified under the conditions set down in the Design Science License published by Michael Stutz at http://www.gnu.org/licenses/dsl.html