Re: [DX] Perinteinen ja vapaa DX-kuuntelu

Re: [DX] Perinteinen ja vapaa DX-kuuntelu

Gambia oli vain niin helppo esimerkki.

ALT-toimenne olisi taatusti helpompaa jos pistelaskusääntöjä
järkeistettäisiin siten ettei jäsenistön näitä kysymyksiä tarvitsisikaan
esittää vaan systeemissä olisi selvä logiikka, jonka ymmärtäisi pohtimatta
sitä viittä vuotta.

Näin minä asian näen.

Gambiasta on vaan kiva narista kun se on malliesimerkki pistelaskennan
järjettömyydestä.

JMN