Re: [DX] Suomipistelaskentareformin torjunta vei jäseniä

Hannu Romppainen wrote:
> Suomipistelaskenta torjuttiin tosiaankin jo keväällä 2005 (eikä 2006), mikä sitten vaikutti vuoden 2006 jäsenmaksutuottoihin.
Olen samaa mieltä PS:n kanssa. 10 %:n pudotus jäsemäärässämme ei ole
mitenkään tavaton kerhomme viimeisten 20 vuoden taipaleella. Pikemminkin
on niin, että pari edellistä vuotta olivat poikkeuksellisen "hyviä", kun
pääsimme niinkin pienillä tappioilla.

Vaihteluita vuosien välillä on hyvin vaikea selittää, eikä viime vuoden
lukuja voi noin vain selittää pistekiistan lopputuloksella, saatika
todistaa sitä väitettä. Uskoa kukin voi tietysti mihin haluaa.

73

HAA

--
Heikki Aarrevaara