Re: [DX] vastauksia RAL:n kysymyksiin

Kiitoksia J.M. Nurmelalle näistä hienoista v/s tiedoista!
En tiedä kannattaako näitä pistää yleiselle listalle?
Parempi voisi olla, että ilmoittaisi v/s tiedot kysyttäessä
halukkaille. Tai ehkäpä Kaunisparta tyyppiset henkilöt eivät
ymmärrä lukea näitä suomenkielisiä juttuja?

Näyttää, että kaikilla asemilla ei oikein tiedetä, mitä
QSL:ään pitäisi kirjoittaa. Sain äskettäin kirjeverifioinnin
R. Timisoaralta  (630 kHz). Se oli varsinainen työvoitto!
Ensin muutama raportti ja F-UP. Sitten todella pitkälliset
e-mail neuvottelut aseman henkilön kanssa. Kaikki piti
neuvoa täsmällisesti. Eivät älynneet itse tehdä mitään.
Viimeinkin vastaus tuli! Laittoivat vielä nimeni kotisivulle:

http://www.radiotimisoara.ro/radiotm/index.php?page=1&subpage=4

Minulla on myös tuon FUN Radion kirjeverifiointi Bratislavasta
ja sekin oli varsin erikoinen työvoitto.

Reijo Alapiha
Joensuu