Re: [DX] vs-tietoja?

Morjens! Kiitoksia näistä! Tosin BB:n toinen osoite jo kuittasi ettei
toiminut, vain yksi neljästä rrc-at-dhaka.net ei ole vielä viskonut herjaa.
reef broadcastingille on yksi toimiva osoite wrra-at-islands.vi mutta sieltä
en ole saanut mitään palautetta useista yrityksistä huolimatta.. nämä
reefbroadcasting-päätteiset osoitteet ovat aina viskelleet herjaa tähän
asti, tosin päivien viiveellä.. RTT:tä olen raportoinut ONTin kautta
tuloksetta.. yms kokeiluja on tullut harrastettua mutta huonolla
menestyksellä.

Pakko mainita että Italialaisille asemille tuntuu raportti menevän
näppärimmin perille kun lähettää sen ihan väärälle asemalle=) kahdesti
kokeillu tuota, nimittäin ekan kerran googlasin kiireessä osoitetta
hakusanoilla  radio zeta caravaggio email, jostain syystä google tarjosi
ekana discoradion osoitetta ja enempiä miettimättä meilasin rapon sinne,
vastaus tuli oikealta asemalta pikapikaa vaikka meili meni vahingossa
väärälle asemalle... toisessa tapauksessa en läytänyt mitenkään osoitteita
ravegnana radiolle, joten lykkäsin meilin roomaan radio in blun
pääkonttoriin, koska niillä on tietääkseni ainakin joskus ollut yhteistyötä.
fulldataqsl suoraan taas pika pikaa, sisäinen tiedonvälitys sentään toimii
italiassa jos mikää muu ei.