[DX] alkuvuoden qsl:t

neljännesvuoden qsl-satoa, uusia raportteja ei ole liiemmin lähtenyt,
vastaukset ovat viime vuotisiin raportteihin tai satunnaisiin fuppeihin tänä
vuonna..

eurooppa: MR Nyiregyhaza 1251 ko, RUV 13865 fol, DLF 1269 ko, virgin radio
1215 kortti, sähköpostiin, radio seagull 1602, the mighty kbc meilejä ja ko
6255 ja 1386, bbc radio ulster 1341 ki, afn radio 873 ko, radio blatic waves
612 e-mail qsl

pohjois-amerikka: wwrb/overcomer ki overcomerin kautta 3185

aasia: CRI Hohhot 5915&5990 ko ym, radio veritas asia 11870 ko raplom ym,
irib zahedan 13800 ko, irib ahwaz 3985 ko, kcbs
pyongyang/kanggye/haeju/pyongsong ko ym töhnää, vor orzu 17495 ko, voice of
vietnam 1242 ko lopultakin, air trivandrum 5010 ko, air hyderabad 4800 ko

oseania: abc western australia, via exmouth military transmitter  7875, em
kimberleyn toimistosta, khbn koror ko ja ta 9965 lopultakin

afrikka: radio cairo 9990 ko, ohj e-rapoon

piraatit: radio mistletoe 6260 pdf-ko, radio bonofox 6300 joulukortti, radio
sonar pdf-ko 6280, britain radio 6240 em, skyline radio germany 6240 ki ym

FM: Fashion FM, Ravenna 105.5 ko ja nivaska tarroja e-rapoon, radio aalto
101.0 em, europa fm 89.3 ki ja 4xpoko e-rapoon, RMF FM 93.0 em qsl fuppiin

latin-amerikka: radio rebelde 5025 em, radio fe y alegria 1390 em, cbn
anhanguera 4915 em, rae buenos aires em 15345, radio la hora cuzco ko,
viiri, 4855, HCJB hs-service 6050 em

hyvin vastaavat asemat edelleen vaikkei edes raportteja juuri lähde.. 73s
jmn