Re: [DX] keli nousee?

Lainaus Simo Soininen <simo.soininen@xxxxxxxxxx>:

> Moi!
>
> Tallella on nauhoituksia 60-luvulta lähtien, samaten hallussani on SDXL:n
>
> nauhakilpailunauhojen alkuperäiskappaleet. Joku nimetön toimitti minulle
>
> myös SDXL:n alkuaikojen "vieraskirjan", se pitäisi digitoida kaikkien
> käyttöön ja sijoittaa johonkin museoon tms. JKT:llakin (varmaan monella
> muullakin) on nauhoja vino pino. Ainoastaan yksi nauhoistani on mennyt
> pilalle eli tahmaantunut. Nauhoitin aikoinani muutamia FINN-DX ohjelmia
> YLE:n arkistonauhalle, niitäkin on siis tallessa.
> Jaksettiin tehdä ilmaista työtä, olivat ne ihmeellisiä aikoja!
> [...]
Simon tajunnanvirtakirjoitukset tunnetusti sisältävät hyvin monenlaista
tekstiä, mutta tuosta viimeisestä lauseesta voisi jo vähän loukkaantuakin.
SDXL:n piirissä on nimittäin edelleen kymmeniä ihmisiä, jotka tekevät
ilmaista, pyyteetöntä työtä kerhon hyväksi. Varmaan pitää paikkansa, että
näitä ihmisiä on vähemmän kuin ennen niin SDXL:n piirissä kuin yleisestikin
järjestötoiminnassa, mutta kyllä niitä edelleen on paljon (ehkäpä
urheilupuolella kaikkein eniten).

(En tarkoita tällä kirjoituksella suinkaan itseäni, koska on tunnettua,
että olen saanut laajasta ja pitkäaikaisesta SDXL-työstä myös jonkin verran
etuisuuksia, lähinnä tukea erilaisiin kokousmatkoihin).

73

RV

--
Risto Vähäkainu