Re: [DX] Kuunteleeko kukaan?

Listan mukaan noilla paikkeilla ei pitäisi olla
mitään DRM asemaa. Katso:
http://www.drm.org/livebroadcast/livebroadcast.php
tai sitten sitä ei ole äskettäin päivitetty?

Eilen rupesin kuuntelemaan Sichuan PBS:ää  6060 kHz:llä
vähän ennen 15.00 ID:n toivossa. Vähän ennen 15.00 UTC
alkoi kova sirinä. Sama sirinä tuli myös 6055:llä ja 6050:llä.
Ylempänä ei kuulunut. Vatikaanin radiohan se tässä olisi
tuon listan mukaan. 125 kW eurooppaan saksaksi. Monikohan
tuota vatikaania kuunteli DRM:nä?

Reijo Alapiha