Re: [DX] Latvian pistelaskenta kummastuttaa!? Apu-va ALT!

Lainaus Hannu Romppainen <hannu.romppainen@xxxxxxxxxx>:

> Palatakseni vielä tuohon Latvian dilemmaan olen sitä mieltä, että ALT
> voisi tiedottaa pistelaskennasta ja päätöksistään avoimemmin netissä.
> Riittäisi kun ALT:lle varattaisiin yksi nettisivu www.sdxl.orgin alta,
> josta sitten jokainen voisi käydä tarkastamassa, miten asiat menivätkään.
> Silloin ei tarvittaisi mitään asemalistoja Radiomaailmassa. Mikä estää
> sellaisen ALT:n sivun perustamisen? Tiedotus on avainsana nykymaailmassa,
> niin myös SDXL:n toimielinten suhteen. Eikä tätä kritiikkiä pidä ottaa
> kenenkään henkilökohtaisesti. Yhteistä hyvää tässä vain ajetaan.

> [...]
ALT:n puheenjohtaja ANA on ilmeisesti jossain reissussa, joten tälle
viikolle ei ainakaan sieltä päin vastauksia Latvia -kysymyksiin liene
tulossa.

Mikään ei varmaan estä ALT -tiedotusten julkaisemista ja
asemalaskentaperusteiden laittamista SDXL:n nettisivuille. Tosin ei se
tiedotuksena ole (jäsenen kannalta) sen avoimempaa kuin lehdessä tehty
tiedotus, mutta toki paljon kätevämpää. Toivottavasti ALT:ltä löytyy nuo
tekstit jne valmiina, jolloin webbiin vienti pitäisi olla aika helppoa.

73

RV

--
Risto Vähäkainu