Re: [DX] Pikku kysely

Orivedellä ollessani FM-bandi ei suomalaisia lukuunottamatta auennut. Keskiaalloilla sen sijaan Välimeren ympäristön asemat tulivat oikein kivasti, lähes kaikki egyptiläisetkin.
Olen tekemässä 25.7.05 alkaen peditionin Lapualle, jossa on mahdollisuus vetää useita antenneita. Pyöriikö jollain nurkissa käyttämätöntä antenninvaihtajaa/preselektoria, jonka voisi myydä kohtuuhintaan/vuokrata/lainata. Olen parin tunnin kuluttua lähdössä matkalle, joten vastaaminen siirtyy ensi viikkoon. Lainatun tai vuokratun voisin palauttaa kesäkokouksessa Virroilla. kaikki aiheutuneet kulut maksetaan.

Kommentit privana sähköpostiini niemi.takala@xxxxxxxxxxx

Terveisin

Lauri Niemi

Mannerheimintie 100 B 40