Re: [DX] Raportin vahvistaminen

At 12:17 20.6.2005 +0300, you wrote:
>Voiko seuraavassa tapauksessa tulleen vastauksen hyväksyä virallisena
>vahvistuksena?
>Kuuluvuusraporttiin laitettu kysymys" Onko tämä Teidän
>ohjelmanne/lähetyksenne?". Sähköpostitse saatu vastaus ilmoittaa että
>kyllä on.

Virallisuudesta en tiedä, mutta kyllähän tuossa kuuntelu vahvistetaan. Aika
karuhan tuollainen vastaus tietenkin on. Kieli tietenkin oli vielä jotain
retoromaania tai vastaavaa?  Tietenkin raportin ja vastauksen tarkan
sanamuodon näkeminen vielä selkiyttäisi asiaa.

Mulla lyhyin vastaus on kokonaisuudessaan: "Yes, it was our station". Tosin
kyseinen jenkki kyllä lähetti myöhemmin myös kortin postissa.

Jouni