Re: [DX] Radio Kärppä 106,5 kuuluu Ristijärvellä - Nova häiritsee

Re: [DX] Radio Kärppä 106,5 kuuluu Ristijärvellä - Nova häiritsee

SONY SW7600:lla  ei mitään signaalia Taivalkoskelta ilman
erikosiantennia. Oulussa kilpailee kaksi mainoshuutajaa taajuudella,
toinen Nova, toinen kuulosti Megalta.
SEH

  Moi,