[DX] Radio London 1395 kHz- lista-asiaa

Hei, BigL Radio London 1395 on kuulunut iltatunteina mukavasti Rovaniemen pohjoispuolellakin. Kuuntelin maanantai-iltana 20 UTC ja kuuluvuus ihan ok.

SDXL:n hallituksen edustaja on ollut huolissaan siitä, etten kuulu tälle listalle ja postittelen viestejäni "ulkopuolisena" käyttäen listaa webin kautta. "omituista" kirjoitti kyseinen henkilö minulle. Vastauksena voin kertoa, että systeemi näyttää toimivan webin kautta ihan ok, ainoa on, että viestit tulevat luettavakseni hieman myöhemmin kuin niille, jotka käyttävät sähköpostia tähän. Plus-puolena on se, etteivät "turhat" viestit kuormita sähköpostiani. Lienenkö ainoa palvelua näin käyttävä?

Mutta turhat huolet pois SDXL:n suunnallakin. Tämän asian ei pitäne aiheuttaa päänsärkyä siellä päässä? Samoin vastaan muihin ohjeisiin, joita minulle kyseisessä viestissä tarjottiin. Minä päätän täysin itsenäisesti omista tekemisistäni ja en tarvitse enkä halua minkäänmoista "ystävällistä" holhousta.

Ystävällisesti Teidän.

Alpo Heinonen, AHE
Rovaniemen mlk