[DX] Re: Vuoden asema

Per-Ole Stenman wrote:

>ps. samalla toivon minäkin että Håkan Sundmanin ehdotus huomioitaisiin, eli
>jatkossa äänestäminen suoraan sdxl.org osoitteelle.

Hei,

Uusin tiedoitehan ei selkeästi mainitse mihin äänet pitäisi lähettää,
eli tuon pitäisi olla OK? Tosin silloin olisi hyvä, että joku lähettää
väliaikatietoja listalle aika ajoin. Tälläisessa
huutokauppaäänestyksessähän tilanteen tietäminen on tärkeää ja vaikuttaa
valintaan. Ja ennenkaikkea kertoo ketä on ehdokkaina. Siksi ainakin minä
jätän äänestämisen strategisesti viime tippaan tällä äänestystavalla.

73!

Risto