[DX] Re: Vuoden asema

From: "Risto Kotalampi" <risto@xxxxxxxxxxxxx>
Aivan... koko ongelman ydinhän on, että asiaa ei ollut "säädelty"
riittävästi ja kansa ei tiennyt kuinka homma toimi ja siitä sitten
aiheutui useat tulkinnat. Useat jopa alkoivat jo äänestelemään, vaikka
vasta ehdokkaita on kyselty. Toivottavasti kohta tiedämme paremmin,
kuinka tämä toimii... oli se sitten miten tahansa.

Periaatteessahan Lihan ei pitäisi edes jäsenistöltä asiaa kysyä ja
vaikka kuinka naristaisiin on tuleva äänestys vain neuvoa-antava.

----Näinkö lienee, Risto! Liha ja SDXL voi jättää halutessaan jättää paljon kysymättä, siinä olet oikeassa. Mutta se montako jäsentä kyseisessä organisaatiossa sen jälkeen on  on eri kysymys.... Liekö niin, että Suomessa eletään edelleenkin tsaarinaikaisissa systeemeissä.... Tai sitten tämä neukkuajan suurvaltaohjaus toimii edelleen ja pienet klikit ohjailee massaa....

Minä en ainakaan ihan kaikkeen paskaan suostu: Jos minulla ei ole näin pienissä asioissa päätäntävaltaa omalla pienellä panoksellani, niin sitten päätän asiat ihan itsenäisesti. Eli yksi mies- yksi ääni ja lopputulos on 100% minua miellyttävä...

Joten lieneekö positiivinen jäsenkehitys vain yhden vuoden huuma (=2004), omat kuuntelusysteemini voin hoitaa kyllä ihan itsenäisestikin.  Taitaa illa toivottu tuloskin, kun kaikki ovat tämän jälkeen niin yksimielisiä...

Alpo