[DX] Re: Radiomaailma 2/2005

Janne Wikman wrote:

>Posti oli kantanut kotiin uusimman Radiomaailman. Ensimmäiseksi silmään otti
>kannen väri, todella tumman sininen, aivan eri luokkaa kun numero 1/2005.
>Vahinko vai onko värin muuttuminen tarkoituksellinen?

Vahinko. Kirjapainosta sanottiin, että ykkönumeron väri oli mennyt
väärin, vaikka se meidän mielestämme oli suunnilleen oikea. Fiksaamme
väriasetukset painon kanssa ensi numeroon mennessä niin, että toivon
mukaan väri sen jälkeen stabiloituu.

>Suurin ihmetys syntyi
>kun aloin lukemaan Kreikka juttua. Olin selannut sen läpi ja se alkoi
>uudelleen. Varmistin ettei kyseessä ollut deja vu-ilmiö, mutta ei. Sama
>juttu oli kahteen kertaan putkeen. Painotalossa oli taidettu ryssiä sillä
>sivut 3-6 ja 31-34 oli kahteen kertaan samoissa kansissa. Kertaus on
>opintojen äiti sanoisi ehkä joku mutta toivottavasti painotalo ei laskuta
>liittoa 8 ylimääräisestä sivusta per numero. Se kun on n.22% lehden
>sivumäärästä. Joten oletuksena käyttämäni 3000 kappaleen painoksella se
>tekee jo aika ison määrän sivuina.

Onneksi näin pahasti asiat eivät sittenkään liene. Jostain syystä
painoksessa syntyy silloin tällöin tällainen "maanantaikappale". Tällä
kertaa se on sattunut sinulle. Muita ilmoituksia tällaisesta ei ole
tullut ja toimistolle tuotu laatikollinen irtonumeroita vaikutti sekin
normaalilta.

Lähetän luonnollisesti sinulle uuden kappaleen.

73

HAA

--
Heikki Aarrevaara