Re: [DX] Maadoitussauvoja?

Tosiaan, voi olla ettei kuparista vesijohtoputkea löydy LVI-liikkeistä,
koska se on aika hankalaa säilytettävää (pituus 6 m). Isot rautakaupat
kannattaa myös tsekata.

Itse ostin putket rautakaupan kautta siten, että noudin itse putket
LVI-tukkuliikkeestä. Tukkuliike (Dahl) laskutti rautakauppaa ja minä
sitten aikanaan kävi maksamassa putket rautakauppaan.

73's,
ARK