[DX] MFJ-1026

Itsekin olen tilaamassa tuota 1026:sta mutta Hamradion hinta 275 ? kuluineen pistää hieman mietityttämään. MFJ:n kotisivuilla hinta on vajaat 180 ameriikan rahaa eli alle 150 yhteisvaluuttaa tän hetken kurssilla. Siihen pikkaisen postimaksuja päälle ja tietysti tulli. Jäänee kuitenkin halvemmaksi kuin Suomesta tilattuna. Takuuhan loppuu siihen paikkaan kun tekee nuo suositellut modifikaatiot joten sinänsä ei merkitystä mistä tilaa.

Mutta ilmoittelen sitten kun olen saanut paketin kotiin että mikä oli lopullinen hinta.

T:JW