From: Jouko Huuskonen
Sent: Saturday, October 30, 2004 6:28 PM
Subject: Re: [DX] Aasia vai Oseania

Kuten Juha totesi, kuuntelu on pääasia, ei pistelasku. Minä en ainakaan kuuntele pelkästään pätemisen vuoksi. Olen vilpittömästi iloinen jokaisesta uudesta asemasta, jonka kuulen ja sattumalta tämä uusi lanka tuntuu vetävän erikoisen hienosti juuri Indonesian suuntaan.Lopetin rapojen lähettelyn joskus 80-luvun puolivälissä. Päädyin 145 verifioituun maahan. Aloitin 1969 elokuussa. Riittää kun kuulee aseman, QSL ei ole erikoisen tärkeä? Mitä mieltä olette?

73´s de Jokke JKH
Turku