Re: [DX] Magyar radion FM QSL?

Minulla on useitakin Magyar Radion FM-Qusilleja
Osa on 1970-luvulta, niissä on aivan asialliset
taajuusmerkinnät OIRT-alueelta.  Lisäksi olen
saanut vuonna 2000 vastauksen suoraan Magyar
Radio Szeged Regional Studiolta 66,29 MHz.
Kannattaa siis laittaa raportit paikallisasemille,
jos niitä kuulee (ainakin näillä muutamilla edelleen
Oirtilla lähettävillä unkarilaisilla on paikallisidejä
ja -ohjelmia).
Suuremman ongelman Unkarissa näyttää viime vuosina
muodostaneen uusien CCIR-alueen privaattien muuttuminen
lähes täysin mustiksi.  Tämän kesään unkarilaisista yksikään
ei ole vastannut.

JM
Kangasala