Re: [DX] Pieni esittely

Tervetuloa Ilkka takaisin remmiin! Käytän tilannetta hyväkseni kertoakseni,
että Suomen DX-Liiton jäsenmäärä näyttää tänä vuonna ensimmäistä kertaa yli
kahteenkymmeneen vuoteen osoittavan kasvua, ja huomattavan suuri kiitos
tästä kuuluu juuri Ilkan kaltaisille uudelleenaloittajille. Ja lisääkin
vielä mahtuu, onhan SDXL:oon vuosien mittaan viimeisimmän Sunspotin mukaan
kuulunut jo yli 9200 henkeä. Jäsenmäärähän on nyt seitsemänsadan paikkeilla.
50-vuotisjuhlatkin ovat jo aika lähellä, sillä edeltäjä DX-kerho Suomi ry
(sittemmin Suomen DX-Kuuntelijat ry) perustettiin tammikuussa 1958.

Kiitos tästä esittelystä, tällaisia juttuja on oikein mukava lukea uutis- ym
aineiston seassa. Näyttää vain valitettavasti siltä, että kiireisillä
ihmisillä on harvemmin aikaa näihin sosiaalisiin viesteihin (ilahduttava
poikkeus JKH).

73

Risto Vähäkainu
SDXL