[DX] Online Log

  Moi vielä,

  Huomasinpa rekisteröityneeni lokiin jo aikapäiviä sitten ja nyt yrittäessäni samaa uudelleenohjelma ilmoitti moisen hepun olevan jo mukana (ssis olin pistänyt aivan samat tiedot aiemmin kuin nytkin, he)!

  No ei hätiä mitiä sisälle päästiin.... Ja sitten huomioihin ja kysymykseen.  Eli näytti aivan riittävän helppokäyttöiseltä ja kun tiedot on paperilla vieredllä, niin lokaukset suju(ne)vat ihan kohtuu helposti...

  Sitten se kysymys: Mukana näytti noin pikasilmäyksellä olevan puhtaasti suomalaisten lokauksia, joten näenkö minä vain ne, vai onko ulkomaisten lokausaktiivisuus vieläkin alhaisempi?

  Ja ei kun kaikki vain mukaan lokailemaan (RKO ei liene palkannut minuakaan kehuskelemaan systeemiä?) -Niin ja täytyy itsekin YRITTÄÄ parantaa tapani...

  AHE (takinkääntäjäkö?)