Re: VS: [DX] Pirate Radio 603 AM internetissä

Re: VS: [DX] Pirate Radio 603 AM internetissä

Moi!

No jaa, itse(kin?) kuulun luonteisiin, jotka vieroksuvat uusia konsteja jos vanha on hyväksi koettu ja siksi myös suhtauduin aluksi varauksella Online Logiinkin. RKO:n toistuva markkinointi kumminkin sai minut edes kokeilemaan Online logia ja todettuani heti lokin hienouden tuli minusta sen vakituinen käyttäjä enkä luopuisi sen käytöstä.

Suosittelen lämpimästi muillekin edes lokin kokeilua, sillä se tosiaan on helppokäyttöinen ja hieno systeemi. En muuten sitten ole RKO:n värväämä apulaismarkkinointimies... =)

73 VHI

73 VHI

Hei,

Olen AHE:n ja RV:n kanssa samaa mieltä. OLL on yksi logaamistapa
muiden joukossa, eikä siihen voi ketään velvoittaa, olkoonkin, että sillä on monia etuja mm. tilastoinnin kannalta. Kenenkään moittiminen sen käyttämättömyydestä ei asiaa ainakaan edistä.

73

TAT