[DX] RE: Kyynel-radio, kaukopartiomiehet

[DX] RE: Kyynel-radio, kaukopartiomiehet

Yritäpä ottaa OH1AJ-kerhoon yhteyttä, tämä kaveri
voi tietää kyyneleestä (ja muustakin liittyvästä)  jotain:

        Historia- ja perinnevastaava: Antero Tanninen OH1KW
        http://personal.inet.fi/koti/antero.tanninen/

73't Matti P., Naantali

dx@xxxxxxxxxxxxxxxx
> Teen parhaillaan artikkelia erääseen maakuntalehteen kaukopartiomiesten
sekaantumisesta
> asekätkentään. Mahdollisesti asiasta voisin kirjoittaa myöhemmin myös
Radiomaailmaan, jos HAA
> on sellaisesta kiinnostunut.
> Olisiko kellään valokuvaa kaukopartiomiesten käyttämästä Kyynelradiosta ?
Sellainen Kyynelradio
> taitaa olla esillä Kouvolan radiomuseossa, jos en väärin muista.
Pistäkääpä ilmoituksia tulemaan