Re: [DX] Affenanmaa on selkea DX-asema !!!

Re: [DX] Affenanmaa on selkea DX-asema !!!

Tähän halusin lisätä vielä sen että monet jenkkiasemat ovat jopa innostuneet
vastaamaan oikein kivasti kun ovat kuulleet kuinka paljon on satsattu (mm.
matka Lappiin, antennien rakenteluun, erikoisradioiden hankkiminen)
kuullakseen juuri heidän asemaansa.  Eli peditionit ja matkustaminen ei
välttämättä ole pahaa asemakontaktien tiimoilta jos pystyy esittämään sen
oikealla tavalla.
Se mitä tällä hetkellä on tapahtunut/tapahtuu Affenanmaalla, toimiluvan
hyväksymisen jälkeen, saa minut miettimään kuuluuko Affenanmaa enää edes
Kotisuomeen, vai onko oma radiomaa. Tekevät mitä itse haluavat kunhan päätös
seuraa Geneven sopimusta?  Oma maa tietenkin poistaisi nämä
pistelaskentakeskustelut ainakin 603 AM kohdalta, mutta ehkä tämä on yhtä
herkkä pala mainita kun oli aikoinaan laskea Neuvostoliiton maat erikseen
(niinkuin muistaakseni jenkit aina ovat tehneet)...
73s
POS