Re: [DX] Kesisjärjestäjän tavaroista - syvä hiljaisuus vallitsee

Re: [DX] Kesisjärjestäjän tavaroista - syvä hiljaisuus vallitsee

Todellakin, onpa huonomuistista porukkaa tämän postituslistan tilaajissa...

Jos allamainittu rahalipas on hävitetty tai annettu pois, ei siinä mitään: ei sen perään
kannata sen enempää kitistä. Mutta tieto sen kohtalosta olisi tervetullut.
Herätys tamperelaiset! Vai olisinko antanut sen jollekin eteläpohjanmaalaiselle - oliko
v. 1998 kesis jossain Etelä-Pohjanmaalla (Kurikka ?)?

R Doualan julisteelle on kenties käynyt niin, että joku on luullut sen olevan ilmaista
radioaiheista jakokamaa: sitähän on EDXC-kokouksissa aina ollut ja  kama on hävinnyt
osallistujien kasseihin alta aikayksikön...     Takavuosien DX-Kuuntelijan sanoin: "... DX-kuuntelijoiden
lauma vyöryi esitetilan ovien avaamisen jälkeen..."   :)

Mutta mielenkiintoista tuo EN:n lehteä varten lainaaman materiaalin häviäminen: ennen sai
pelätä sitä, että kirjapaino hukkaa QSL:iä, tarroja ym. matskua. Mutta että nyt saa samaa
varoa toimittajienkin osalla! Ennenkuulumatonta...     Ja mitähän Liitto aikoo tehdä asian
kohdalla? Mielestäni Liiton pitäisi selvittää tällainen asia oma-aloitteisesti.

Samoin merkillistä saamattomuutta jos Liiton tavaraa jää jonkin (aktiivisesta) toiminnasta
poisjääneen henkilön hoteisiin!

Hyvää kesän jatkoa kaikesta huolimatta & näkemisiin Lepaalla,
ARK