Re: [DX] Re: Fw: THE FIRST TRANSMISSION

Asiasta on lisää mm. http://www.anoraknation.com/threads/1987.html eli englantilaisten anorakkimiesten sivuilla.... mm, että palanut lähetin oli 1 kW:n uusi Royn omistama ja että Aruz7:n lähetin on edelleen englannissa ja ilman muutostöitä....

Joten kaikki lienee valmiina, vain lähetin puuttuu....???

Ja, että ehkä tuo Royn ja Miken yhteistyö ei välttämättä ole lopulta niin toimiva (no tiedä nyt sitten....)

Ja laivan osalta sanotaan, että studio tulisi laivaan....

No lukekaa itse.... Ja keskustelunmurusiahan nuokin ovat. Asiasta on tosiaan liikkunut paljon hieman poikkeavaa tietoa... Lähinnä Royn antamat tiedot lienevät noissa eniten faktoja...

Alpo Heinonen
Rovaniemi, Finland