Re: [DX] Loki: 23.04.2004

Hei,
Muistutuksena on-line-login olemassaolosta automaattipostitukset
voisivat jatkua, ainakin jonkin aikaa. Mutta on aika helppo ennen
mökkiviikonloppua tai muuta sopivaa kuunteluhetkeä käydä lokissa
ja tulostaa viikon-parin vihjeet.

Kaikki lokaukset on-line-logiin:  Suurin ongelma lienee
peditionlokaukset: miitä on paljon ja ne on perinteisesti julkaistu
omissa pedislokeissaan. Ei ole haluttu sekoittaa Lapin lokeja
etelän kuulumisiin (mikä on hyvä asia). Mitenkäs tämä on-line-
logissa hoituu?

On line login kehitystoiveita: Huonomuistiselle valikko
maakoodeista olisi hyvä (etsistelin pitään mm. Etelä-Afrikan ITU
koodia...), samoin LOKI-ohjelman kaltainen asematietokanta
(kaikkien lattareiden asematunnuksia kun ei muista ulkoa), josta
voisi valikolla valita oikein tiedoin varustetun aseman lokaukseen.

Muutoin ole sitä mieltä, että on-line-log on mainio asia.
73's jhy